Skip to content
Skal dere ha stand på messe?

15-trinns guide til salg og markedsføring på messer

Sørg for at alt glir som en drøm! Bruk maksimal tid på å selge og minst mulig tid på alt annet. Her får du oppskriften på det viktigste du trenger for å løse oppgaven i praksis.

Fyll inn skjema, få tilgang til guiden

 

15-trinns guide til salg og markedsføring på messer
Hva kan du forvente?

I denne guiden lærer du:

  • Hva er det første du og teamet må bestemme? 
  • Gjøre alt selv, eller benytte leverandører?
  • Hvilke aktiviteter bør dere ha for kunder før messen? 
  • Hva er det første som bør skje den store dagen, når messen åpner? 
  • Hva e det viktigste som bør skje, senest dagen etter at messen er avsluttet?

Du vil sitte igjen med enkle og konkrete råd fra A til Å for hvordan din bedrift kan få mest mulig utbytte fra årets store investering. 

Forfattere

 
ØJ

Øyvind Jacobsen
Daglig leder & Forretningsrådgiver

 
Eirin Røsand

Eirin Røsand
Digital markedsfører & Strategisk rådgiver

Ja takk!