Inbound marketing, salg og service
Ønsker du å være markedssjefen med nettsider og digital markedsføring som øker salget? Vil du bli B2B-salgssjefen som tiltrekker seg nye kunder og lander flere salg enn konkurrentene? Er du CEOen som vil skape ny utvikling, optimisme og lønnsom vekst?
Da er denne guiden noe for deg!
Her får du vite - steg for steg - hvordan du kan ta de riktige grepene og komme i gang.
Hva kan du forvente?
På bedriftsmarkedet (B2B) er det tøffe tak og heftig konkurranse. Det er lange og kompliserte salgsprosesser som gjelder. Da nytter det ikke med kortsiktige stunts på salg og markedsføring.
Er du CEO eller salgs- og markedssjef i B2B, så trenger du en helhetlig strategi som virker over tid. Du må ha skikkelige løsninger som gir selskapet ditt et varig konkurransefortrinn.
Her kommer inbound marketing, salg og service inn i bildet:
- Hva er inbound marketing, salg og service?
- Hvordan virker det?
- Hva skiller 'inbound' fra andre vekststrategier?
- Hvilke resultater du kan forvente?
- Hvordan praktisere inbound?
- Hva trengs for å komme i gang?
Inbound er mye systematikk og analyse - pluss litt magi. Når du er ferdig lest vil du ikke bare vite om denne strategien er noe for ditt selskap, men også hvordan komme i gang med å skape vekst for din bedrift.
Forfattere
Henrik Breimyr |
Øyvind Jacobsen |